Friday 18 June 2010

F but NF

salam...


seperti gmbr di atas..
aku jg brd dlm situasi itu w'pon bkn pd realitinya..

tp fantasi.. ya..

hati ini rasa sakit..

walau gimana pon..

aku taw ia nya akn berakhir sekejap cuma..

namun, ianya sentiasa berbekas d ati ini..

menambahkn koleksi memori itam ku..

ya.. aku memaafkn mu..

namun hakikatnya..

aku x kn bisa melupakn smua ini..

forgive but not forget..

itue la aku..

knp aku merasakn seolah2..

lagu ini mmg sngaja d tujukn pd ku..

berikutan hal smlm..

ya.. aku silap..

namun aku x lyk d'p'lakukan sbegini..

ini bkn yg pertama..

dan aku taw..

akn ada lg kali berikutnya..

bila ati hambar..

bila ati taw akn pe'el itu..

ia akn mampu menerimamu..

w'pon bkn dgn spnuh ati..

dan pastinya..

caution akn sntiasa b'maen d fikiran..

pabila menerima titip bicara mu..

dan

aku akn smtiasa ingt akn itue..


p/s : forgive but not forget.. like scar.. maybe.. huhuu

~wassalam~

0 comments:

Post a Comment