Wednesday 21 October 2009

RomAnTik.. ngee~

salam..


td.. aku maen game kat fb..
game sal tarikh lahir..
hehee..
nie la result yg aku dpt.. ngeh3.. wink2 ^^


ROMANTIK


- Golongan ini adalah idealistik dan memerlukan sesuatu sebab untuk berasa gembira.

- Hubungan kekeluarga yang kuat adalah penting buat mereka.

- Perasaan mereka mempengaruhi keputusan mereka.

- Mereka sangat suka untuk membantu dan menjaga seseorang.

- Mereka sangat setia dan boleh menjadi guru yang terbaik.

- Mereka suka seni musik.

- Mereka menjadi teman yang setia kepada sesiapa yang menjalin persahabatan secara serius.

- Golongan ini harus belajar apakah yang boleh diubah dan apakah yang tidak boleh diubahnya.

- Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 6: Albert Einstein, Jane Saymour, John Denver, Merly Streep, Christopher Columbus, Goldie Hawn.


my KomeN.. cehh.. hee


- hmpr smua nya correct.. cehh.. hheee.. hebat ar game nie.. mmg memahami aku nie.. huhuu..

- part muzik tue.. btul mmg btul.. cm.. xreti nak maen.. hahaa.. kalo stkt maen keyboard lagu seoson in d sun o lenggang kangkung bley ar.. hahaaa..

- guru tue lari skit kot..

- lagi satu.. aku sbnr nya ska sgt melukis.. lukisan hodoh jela.. tp.. sejak msk u nie.. hobi tue dh tngglm.. tgn pon cam dh kaku je.. huhuu

- part hrs bljr apa yg perl n xprl d ubah tue.. aku pon xphm sbnr nya.. hehee.. kena godam diri lg ar nie.. hehee..



p/s : The most beautiful thing we can experience is the mysterious... *albert einstein*.. ^^


~wassalam~

0 comments:

Post a Comment