Monday 12 October 2009

hMmm...

salam...

huhuu..
kemalasan still m'belenggu diri..
malas tahap kayangan dh nie..
xleh control..
tp exam dh dekat nie..
siot tul la aku nie..
argggggghhhhh!!! @#$!~@&%#

ari nie..
"?" person tu asyik kol n mesej aku je..
bengang la aku..
dh la aku xkenal dia..
yg aku taw.. dia tue ada related ngan kwn aku..
so, aku layan la jgk.. skit jela..
tp.. kalo dh sll.. aku pon rimas..
dh la xkenal..
aku biarkn je smua pnglln dia.. lantak ar..
ingn kan lps bg amrn ari ue.. cehh..
dh x kaco dh..
tup3.. muncul g mamat tue.. grrrr...
ska ati jak..
dia xkenal lg bapak aku..
kalo dia tahu sp bpk aku nnt.. abes la..
mesti malu dh nak kaco o jmp aku..
apa la yg aku merepek nie.. hahaaaa.. huhuu..

td ktorg ada perbincangan psl APK n SPM..
kiranya okey la.. smua pon dh ready..
tnggl nak bg projek tue berjaya je..
heheee.. gud luck tuk smua Group aku!!!!!!

p/s : ganbatte ne!!!!

~wassalam~

0 comments:

Post a Comment