Friday 12 June 2009

bAlik KamPoNG..

salam...


* akhirnya dapat gak aku post entri br.. huhuuu..
* actually aku skrng nie dh kat ld.. riang nya rs hatiku.. hehee..
* aku balik ld ari rabu ari tue (10 JUN)..
* ya-allah, punya la byk dugaan yg terpaksa aku tempuh untuk balik nie.. siap jmp pegawai g.. nie smua sbb tiket aku pny prob la nie.. huhuuu.. tensen aku.. mmg lps nie xnak dah aku beli tkt scr on9.. huhuu...

* malu siot ms d lapangan hari tue.. siap kena halau g dr kaunter.. malunya.. smua org tgk.. org dh kenal kot aku time tue.. malu3.. wat bodoh jela.. heheee..

* lps tue ms kat dlm kapal plak.. mslh g.. aku xtaw plak yg kena duduk ikut seat dlm boarding pass.. yela.. sblm nie free seat jak.. ke aku yg xambik port psl nie.. huhuu..
* so, terpaksa la aku berpindah tmpt.. heheee.. dah tue aku terpaksa ddk kat tgh2 plak tue dgn diapit oleh 2 org jejaka.. kalo ensem xpa gak.. ini x.. heheee.. nsb baek la pemuda sorg nie baek hati nak tukar seat ngan aku.. rs selamat skt.. hehee..
* taw x.. aku prasan sndri kot.. ntah la.. gnie.. kan aku blk sensorg hari tue.. pastue aku pelik ar.. napa mamat nie asik ikut aku je.. di mn ada aku di situ ada dia.. dia mcm nak jg aku jak.. hahaaa.. prasantan amat.. ka sebenarnya dia nak rompak aku.. huhuuu... tp, ms kat tawau pon dia.. hmmm... xyah cite ar.. heheee.. biar aku je taw.. cehhh.. bleh blah..
* aku smpai kat tawau hmpr kul 7.. hehee...



p/s : be continued.. ^^

~wassalam~

0 comments:

Post a Comment