Friday 12 June 2009

kAweN3...

salam..


* sambung crita blk eh.. ^^

* sbnrnya, hari aku blk tue adlh hr nikah n persandingan kakak kwn aku, jam..

* so, dr tawau tue sblm balik umah aku.. kami termasuk mak aku snggah ar jap kat rumah dia..

* lbh kurang pkul 9 mlm gak ar baru smpai.. huhuu.. matakkok borikku cadok mi bawang.. hehee..

* gila meriah perkahwinan tue.. dr jalan ry bleh nmpk dh.. blink2 gitu..

* tema nya kaler merah putih.. cantek sgt..


* pelamin nya jgk mabello pada tao bottingna.. ^^

* ramai nya orng.. mega laddek bujangan lao koro.. massassak mt gak aku.. hahahaaa.. calledak nya jgk.. huhuu..

* tp, serius best banget.. meriah gitu.. mmg kuarga pengantin serba merah ar.. menyala beb..

* jam tnjk kat aku bekas boipren kakak dia.. aku kenal gak.. maklumlah, dia tue kan bekas senior ktorg ms skolah menengah dl.. dia dtng ngan kwn2 dia.. kawan dia yg comel tue pon angka to.. hehee.. ^^

* lps 30 minit kat situ.. km pon balik.. penat nya.. xsabar nak smpai rumah..

* pkul 10.. akhirnya smpai gak umah.. huhuu.. smua org smbt.. adek2 aku yg comel pon blum tido gak.. hehee.. comel nya adek2 aku.. tembam2 gitu nurul.. comel3..

* lps borak2 jap.. br la aku berangkat ke pembaringanku.. zZzZzZZZZzzzz..


p/s : mega laddek tao bottingnge.. ^^

~wassalam~

0 comments:

Post a Comment