Thursday 19 January 2012

teMu & duGa.. heee

salam..


alhamdulillah..
temuduga dh selesai..
hahaaa.. mcm apa je td..
nebes semacam jak.. skali.. ok jak pon..
nasib la dpt penemuduga yg sempoi..
sembang2.. xla rs tension sgt.. heee..
tp seyes aku rs cam b'salah plak.. cam menipu pon ada.. adoiii..
dye tny mmg minat nak amek bidang nie ke..
ms tue ngan x ready nya.. aku terus jwb ye tnp pikir pnjng..
pdhl jwpn nya adlh sblknya.. t'pksa time tue jgk aku goreng ayat.. haish..
pastue dye tny g.. pena rs menyesal ke sbb pilih bidang nie..
what!!!.. aku nie mmg ska kt ye.. smua pon ye.. hahaaaa...
lps tuh dye tny npe.. camne u tangani mslh nie.. heheee..
aku ckp jela.. sll nya kongsi ngan kawan xpon shopping.. gle kn.. hahaaa..
mmg aku akui aku pena rs nyesal amik bdng nie.. 
tp xla smpai depress o stress yg gla2..
push n pull urself 2gether.. grrrr..
pastue dye tny bc cpg x?? aku ckp ye.. tp certain2 topik je..
part clinical dorg tny sal dengue.. 
n nak jd pakar apa.. 
overall rilek je.. enjoy urself.. hrp smua org pass tmduga nie..
harap aku x bg bad impression kat dorg.. tkt gak ye.. heheee..
* otak aku penat sbb nak goreng ayat.. hahaaaa.. (T_T).. 4give me..


notadaun : kegembiraan dan kepuasan keluarga adlh kegembiraan dan kepuasan bg aku.. 


~wassalam~

0 comments:

Post a Comment